COL·LEGI MARE DE DÉU DE LA MERCÈ

FASES DE L'ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE > OBJECTIUS

OBJECTIUS

El perfil de l'alumne de la nostra escola respecte de les TIC diu: Conec la varietat i el fonament de les noves tecnologies de la informació i la comunicació, estic al dia de les innovacions tecnològiques. Faig un ús adequat -crític, alliberador i creatiu- de les xarxes, els recursos i la informació que em proporcionen.

Un cop s'ha fet l'anàlisi de les dades obtingudes a la diagnosi, i tenint en compte, el perfil de l'alumne, s'han definit els objectius que s'hauran de portar a terme a l'EDC en un període especificat per tal que s'assoleixi la competència digital de l'alumnat, els docents i el Centre.

Un cop definits els objectius, s'han definits indicadors d'assoliment i s'han temporitzat pels propers tres cursos.


Els objectius que hem definit dintre de la nostra Estratègia Digital de Centre són els següents:

  • 1. Realitzar formació permanent presencial
  • 2. Millorar la retroalimentació i suport a l'alumnat de CS
  • 3. Augmentar el percentatge de temps dedicat a l'ensenyament utilitzant les TIC
  • 4. Facilitar als docents l'accés a recursos en línia ben organitzats
  • 5. Optimitzar l'ús dels espais escolars
4. Planificació i seguiment