COL·LEGI MARE DE DÉU DE LA MERCÈ

FASES DE L'ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE

FASES DE L'ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE

Com a pas previ en l'elaboració de l'EDC del nostre centre s'ha creat la Comissió d’Estratègia Digital de Centre, format pel Coordinador TIC de l’escola (professor de l'ESO) i una mestra de Primària.

1. DIAGNOSI

Ens ha permès trobar els punts forts que ja implementa el centre així com els aspectes a millorar en l'àmbit digital.


+ informació

2. ANÀLISI

A partir dels elements detectats a la diagnosi i d'acord amb el Pla General Anual (PGA) s'ha realitzat l'anàlisi per definir els objectius de l'EDC.


+ informació

3. OBJECTIUS

S'han definit els objectius de l'EDC què s'hauran de portar a terme en un període especificat per tal que s'assoleixi la competència digital de l'alumnat, els docents i el Centre.


+ informació

4. PLANIFICACIÓ I SEGUIMENT

S'ha concretat la forma com es pretenen assolir els objectius, dissenyant i organitzant activitats concretes.


+ informació

5. AVALUACIÓ

S'ha determinat el grau d'assoliment dels indicadors associats als objectius a partir de la revisió de les activitats executades.


+ informació