La segona fase de l'EDC consisteix en l'anàlisi de la informació obtinguda a la diagnosi i la detecció dels punts forts i febles de la nostra escola en relació a les TIC.
PUNTS FORTS
El centre té una àmplia experiència en l'ús de les TIC com a eina d'ensenyament i aprenentatge (Projecte iPads a Infantil i Primària i Projecte 1x1 a l'ESO). Això facilita l'assoliment de la competència digital al nostre alumnat.
El pressupost destinat en material TIC permet oferir:
uns equips digitals actualitzats i de qualitat (iPads, pantalles interactives, material de robòtica i programació, ordinadors, impressores 3D ...)
connexió a internet estable i d'alta velocitat a tot el centre, tant per l'alumnat com pel personal docent.
suport tècnic especialitzat per l'alumnat i famílies.
El professorat té un alt nivell de competència digital
En general, les famílies presenten un nivell de competència digital adequat per interactuar amb l'escola.
Elevat grau de satisfacció envers la comunicació (plataforma educativa, correu electrònic, xarxes socials, pàgina web).
L'alumnat es mostra motivat i s'involucra en el procés d'aprenentatge.
PUNTS FEBLES
Necessitat d'ampliar el temps dedicat a l’ensenyament amb TIC al Cicle Superior de Primària.
Necessitat de millorar la retroalimentació i suport a l’alumnat al Cicle Superior de Primària.
No existeix un banc de recursos en línia organitzat per l'ús del professorat i l'alumnat