El passat dissabte 1 de març, la nostra escola, Mare de Déu de la Mercè de Sant Feliu de Llobregat, va participar per sisè any consecutiu en la competició de robòtica First Lego League. La competició es va celebrar a Igualada, on els nostres equips van compartir experiències amb altres centres i van demostrar les seves habilitats en el camp de la robòtica i la innovació.
Enguany, l’escola va presentar dos equips: els Oceanic Innovators, format per alumnat de 3r d’ESO, i els Pibots, integrat per estudiants de 4t d’ESO, que repetien per segon any en la competició. Tots dos equips van mostrar un gran nivell tècnic i una excel·lent capacitat de col·laboració, essent reconeguts amb diversos guardons.
La jornada va ser tot un èxit per als nostres equips, que van demostrar talent, creativitat i treball en equip, aconseguint un total de tres premis:
- Nominació al National Innovation Award: Equip Pibots, premi que dona accés a la participació en modalitat a distància en aquesta categoria.
- Premi als Valors FIRST: Equip Pibots.
- Premi al Disseny del Robot: Equip Oceanic Innovators.
Aquests reconeixements reflecteixen l’esforç, la dedicació i la passió per la tecnologia i la innovació dels nostres estudiants. A més de la competició, els participants van tenir l’oportunitat d’intercanviar coneixements amb altres equips i conèixer noves metodologies de treball en el camp de la robòtica.
La participació en aquesta competició no només ha estat una experiència enriquidora, sinó també una gran oportunitat per fomentar l’esperit STEAM) dins la nostra escola.
Volem felicitar tot l’alumnat i professorat implicat per la seva gran tasca i esperem continuar sumant èxits en futures edicions de la First Lego League!
El col·legi Mare de Déu de la Mercè es defineix com un centre innovador, transformador i en constant actualització.
La nostra missió és atendre la formació integral de l’alumnat, fomentada en els següents eixos: educació en valors, atenció a la diversitat, plurilingüisme, metodologies competencials, benestar emocional, col·laboració amb l’entorn i relació família-escola. És un model de qualitat que es basa en la plena confiança i el compromís del professorat, les famílies i l’alumnat.
El desenvolupament de la nostra proposta educativa contribueix al creixement de les persones per a la construcció d’una societat més justa, inclusiva i sostenible.
Per a més informació:
C/ Verge de la Mercè, 16
08980 Sant Feliu de Llobregrat
93 666 10 79
secretaria@santfeliu.femlamerce.cat
www.lamercesantfeliu.cat